niedziela, 23 marca 2014

Waniliowo-biszkoptowa babeczka z mikrofali



Mam ochotę na ciastko. Na babeczkę. Zdecydowanie.
Przecież nie będę grzała piekarnika na jedną muffinkę, mama by się wkurzyła.
Co zrobić.. mam w tym momencie tak ogromną ochotę, nie za 15 min, nie za godzinę czy też dwie. TERAZ.

Dobra, mam mikrofale. Radzić sobie trzeba. Co pod ręką? Waniliolove. Weekend pod znakiem Wanilii-czas celebrować! Coś bezglutenowego? Nie ma sprawy, dla mnie żaden problem :)

Składniki:
2/3 szkl. mąki kukurydzianej
2/3 szkl. mleka 0,5%
2/3 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka cukru waniliowego domowego (jak wspominałam przy omlecie waniliowym - przeboleje kupczy)
Kilka kropel aromatu waniliowego
Migdały do opruszenia

Przygotowanie:
Wszystkie składniki wymieszać w kubeczku, posypać migdałami i wsadzić do mikrofali na ok. 2,5-3 min w 800W.

Proste? No jasne. Bo jak inaczej ja, młoda mogę piec/gotować? Prosto a smacznie, ot co! :)

Waniliowa muffinka w kubeczku





Babeczki z mikrofali

12 komentarzy:

  1. wygląda cudnie !!! muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczka świetnie wygląda i super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna! Właśnie zrobiłam 6 małych muffinek w mikrofali w silikonowej formie, bo zabrakło ciasta na podwieczorek , wrzucę na bloga niebawem , Tez mi się nie chciało odpalać piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam się na przyszłość! pewnie będzie więcej przepisów na szybkie ciacha :)

      Usuń
  4. Genialne! Mega dietetyczne - właśnie takiego przepisu na babeczki szukałam. A blog definitywnie dodaję do ulubionych. Świetne przepisy, a i filozofię wyznajemy tą samą - kiedy czytam Twoją rubrykę "o mnie", to tak jakbym czytała o sobie :D
    Pozdrawiam serdecznie i obiecuję odwiedzać regularnie!

    wild-apetite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo :) dopiero zaczynam, ale obiecuje-bedzie wiecej, i to dietetycznych :) a muffinki.. niedlugo moze kolejne bede robila :)

      Usuń
  5. wow! do zrobienia koniecznie i to za chwilę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała! idealna, żeby zaspokoić nagłą potrzebę na słodki wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że u Ciebie niezłe cudeńka z tej mikrofali wychodzą! Wanilia, mąka kukurydziana..już mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy zamiast mąki kukurydzianej można dodać make pszeną lub tortową?

    OdpowiedzUsuń