poniedziałek, 10 listopada 2014

Kotlety sojowe

 
Kotleciki sojowe po raz pierwszy robiłam już jakiś czas temu. Trochę zajęło mi stworzenie idealnego przepisu, który podpasuje mojemu podniebieniu, ale udało się. Powstały kotlety idealne dla mnie. Spróbuj, może są też idealne dla Ciebie :)
Składniki na ok. 7 kotletów:
1 szklanka soi
1 jajko
4 łyżki bułki tartej
Sól, zioła prowansalskie, papryka słodka i ostra
Przygotowanie:
Soję namaczamy przez noc, na drugi dzień gotujemy zgodnie z tym co pisze na opakowaniu. Płuczemy w zimnej wodzie, odsączamy. Przekładamy do miski, dodajemy jajko, przyprawy i blenderujemy. Wsypujemy bułkę tartą i mieszamy. Ubijamy w rękach kotleciki i smażymy na patelni kilka minut z każdej strony.

Kotlety sojowe






4 komentarze:

  1. O jakie to musialo byc smaczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie wyglądają :) Nie mam co prawda soi, ale chyba spróbuję zrobić podobne z ciecierzycy.

    OdpowiedzUsuń