sobota, 31 stycznia 2015

Mini protein cakes czyli mini ciasta białkowe | przepis z odżywką białkową



Od poniedziałku jestem na nowej diecie. Wszystko mam rozpisane.
Lubie mieć poukładany dzień, plan, więc i posiłki mam teraz zapisane.
Zaczęłam chodzić na siłownie, mam rozpisany plan, ucze się techniki z moim trenerem.
Co z tego będzie? Zobaczymy.

poniedziałek, 19 stycznia 2015

piątek, 16 stycznia 2015

Makaron z pomidorowym sosem


Pomidor jest wyjątkiem od pewnej reguły.
Poddany obróbce termicznej zyskuje na swoich właściwościach, a nie traci jak większość produktów.
Likopen zawarty w pomidorach jest związkiem chemicznym zaliczanym do karotenoidów, badania wykazały, że jest on lepiej przyswajany przez organizm, jeśli znajduje się w przetworach np. koncentracie, ketchupie, soku pomidorowym.
Dlaczego jest tak cenny? To cenne źródło antyoksydantów, które zmiejszają ryzyko wystąpienia wolnych rodników czyli związków prowadzących do rozwoju wielu chorób np. nowotworowych.
Hamuje również utlenianie "złego cholesterolu"; zmiejsza ryzyko rozwoju osteoporozy; opóźnia proces starzenia oraz może obniżyć ryzyko ataku serca o 50%.


niedziela, 11 stycznia 2015

Pistacjowe czekoladowe babeczki bez mąki | bezglutenowe


Nie chce się chwalić, ale dawno aż tak bardzo nie smakował mi żaden słodycz jak te babeczki.
Czuć smak pistacji, cała babeczka jest przepełniona smakiem i aromatem czekolady.
Rozpływa się w ustach, ma trochę inną konsystencje niż inne babeczki ale nie jest to bardzo znaczące. Idealna również na diecie, zawiera mnóstwo zdrowych tłuszczów i sporą dawkę magnezu.
Fajnie odchodzą od papierka, nie przywierają. Do popołudniowej lub porannej kawy - idealne.

niedziela, 4 stycznia 2015

Wytrawne muffiny bolognese


Najlepiej smakują ciepłe, wyjadane widelcem lub wgryzając się w papierek.
Wytrawne, inne, zdrowe. Pachną jak zwykły bolognese.
Smakują świetnie skropione pyszną oliwką i podane z bazylią.

sobota, 3 stycznia 2015

Owsiany omlet białkowy | duża ilość białka (22g) ! | dietetyczne śniadanie



Trening dopiero w południe? Żaden problem, na przedtreningowe śniadanie idealny! Lub.. potreningową przekąskę. Syci na bardzo długo, zawiera sporą ilość białka.
Jest słodki i smakuje znakomicie z różnorodnymi dodatkami.

piątek, 2 stycznia 2015