poniedziałek, 23 marca 2015

Jajka faszerowane pieczarkami



Wielkanoc zbliża się OGROMNYMI krokami, dlatego mam dla Was przepis na pyszne jajka faszerowane moimi ukochanymi pieczarkami.
Grzyby zajadam codziennie, wręcz je uwielbiam. Nie mają wiele kalorii, a smakują świetnie. Surowe pieczarki to jedna z moich ulubionych przekąsek, te smażone wrzucam do kurczaka..makaronu..ryżu..i wszędzie gdzie się da. 
Jajka z pieczarkami to cudowne połączenie, są bardzo smaczne. Możemy się nimi zajadać nie tylko na Wielkanoc - świetnie sprawować się będą także na różnych imprezach jako przegryzka.




Składniki 8 połówek:
4 jajka
75g pieczarek
1 zielona cebulka
Sól morska/himalajska
Pieprz

Przygotowanie:
Jajka gotujemy na twardo. Pieczarki myjemy i kroimy w kosteczkę razem z cebulką. Wrzucamy na patelnię i smażymy aż pieczarki będą ciemniejsze. Ugotowane jajka zalewamy zimną wodą. Obieramy, kroimy na pół. Wyciągamy żółtka i dokładnie mieszamy z pieczarkami i cebulką. Faszerujemy białka farszem przy pomocy np. łyżeczki. Podajemy z zieloną częścią cebulki. 





Bezglutenowa Wielkanoc Wielkanocne Smaki - edycja V Wielkanocne Wypieki ALE JAJA! Wielkanocne Smaki - edycja V Wiosenny detoks

12 komentarzy:

  1. To chyba moje ulubiona "postać" jajek :) Robiłam je tydzień temu na imieniny mojej Mamy :) pychotka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie tak średnio grzyby lubię...ale w ter wersji jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam! posmakują i "niejadkom grzybowym" :)

      Usuń
  3. Jakie Ty robisz niesamowite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie i zdrowo ;)
    Pozdrawiam ,zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka zrobiłaś! Wygląda przepysznie! Muszę wypróbować przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zagoszczą u mnie na swiątecznym stole ;) muszą być takie pyszne....mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. na Wielkanoc na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń