poniedziałek, 4 maja 2015

Pieczone jabłka z kaszą owsianą + koncert życzeń!! | dietetyczne, bez laktozy


Zdecydowanie uwielbiam jeść śniadanie we dwójkę i patrzeć na reakcję drugiej osoby.

Kocham gotować dla innych, choć rzadko mam okazję.. więc przyjmuję zamówienia :)
KTOŚ CHCE COŚ SPECJALNEGO? :) KONCERT ŻYCZEŃ uważam za otwarty :) 
Z chęcią wymyślę przepis na zdrową wersję czegoś czego Wam brakuje i jeśli będę miała możliwość - dostarczę Wam to :) 

Poniżej przedstawiam przepis na pyszne jabłka z kaszą owsianą. Idealnie nadadzą się na deser po obiedzie, drugie śniadanie lub "coś" do kawy. 

Składniki na 2 porcje:
2 jabłka
40g kaszy owsianej
Cynamon
Słodzik
Aromat waniliowy
Dowolne orzechy i/lub żurawina
Przygotowanie:
Kaszę owsianą gotujemy przez ok. 15 minut z kilkoma tabletkami słodzika (lub słodzidłem w proszku) i aromatem. Wycinamy górę jabłka i wydrążamy środek przy pomocy nożyka. Ugotowaną kaszę przekładamy za pomocą łyżeczki do środka jabłka i posypujemy obficie cynamonem. Pieczemy ok. 15 minut w 180 stopniach na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Podajemy z orzechami i/lub żurawiną. 








23 komentarze:

  1. Uwielbiam jabłka i kaszę owsianą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jabłko, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Z nerkowcami nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to jabłko pięknie wygląda! I jeszcze w towarzystwie tych orzeszków i kawy, bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza zdrową białą czekoladę plis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie przeraźliwie ciężko bo biała czekolada to 100% tłuszcz :(

      Usuń
  6. Ja bym chciała Tort Pavlovej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz... masz :) już niedługo na blogu :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie pieczone jabłka, a już zwłaszcza taką ilością nerkowców!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w koncercie życzeń nie wezmę udziału, bo i tak zaspokajasz wpisami mój (wzrokowy) głód i kiedyś na pewno Wypróbuję Twoje przepisy. Co do jedzenia we dwójkę (lub więcej osób) to ja też wole jeść z innymi i dzielić się z nimi pysznościami. Mam tą samą książkę (w kolejce "do przeczytania") :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieguski! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że tutaj o to pytam ale czy mogłabyś powiedzieć czy masz rozstępy, jeśli tak to co na nie robisz? Czy ćwiczenia i treningi je zlikwidowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo duże na tyłku :( Jako prezent urodzinowy (po części, bo 50% sama zapłaciłam za zarobione pieniadze) dostałam pakiet zabiegów karboksyterapii na rozstępy, efekty sa zauwazalne dopiero po pol roku po zakonczeniu terapi. Ćwiczenia i dieta nie są w stanie zlikwidować rozstępów, a treningi są nawet przyczyną ich powstawania.. Najlepiej zapobiegac, masowac i uzywac roznych masci/balsamow oraz pillingow by skora byla elastyczna.

      Usuń
  11. a ja bym zjadła chętnie rybę ( w ciescie ) z ananasem i marchewką, masz pomysł jak te danie "odchudzic"? :) albo jakies zdrowe przepisy na grilla, bo teraz sezon się zaczął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jadlam, ale sprobuje cos wymyslec :)
      A na grill'a przepisy będą! :)

      Usuń
  12. Zdrowe pierniczki, i jakis idealny przepis na chipsy z jarmuzu - probowalam robić, raz przesolilam, drugie byly gorzkie :( najlepiej żeby odwzorowywaly smak chipsów paprykowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierniczki juz jest na moim blogu :> a z chipsami pokombinuje!

      Usuń
  13. a na ciacho "blok" jakieś rozwiązanie? uwielbiam moglabym jesc i jesc :( tak samo mam z waflami na raz moglabym zjeść całe opakowanie zrobione przez moją babcie :( eh cieżkie te życie :D

    OdpowiedzUsuń