wtorek, 8 września 2015

Sekret długowieczności... Soti Natural!



SO healthy, SO real, SOTI

GYOKURO GREEN TEA



Chcesz poznać sekret długowieczności Japończyków? 
Poznaj Soti Natural!

Jest to jedyna parzona, prawdziwa zielona herbata, bez dodatku cukru, stewii.. BEZ ŻADNYCH KALORII! 


Kupują w sklepie "zieloną herbatę" w butelce (popularnych firm) trafiamy zamiast na herbatę to na wodę dosłodzoną cukrem i zabarwioną barwnikami. Chcąc prowadzić zdrowy tryb życia na każdym kroku natykamy się na różnorodne pułapki, wpadamy w sidła reklamy, bo z nazwy coś powinno być zdrowe. 


Dwa miesiące temu dostałam paczkę Soti Natural. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, nie wiedziałam czego się spodziewać. Nie czytałam opinii na Internecie, chciałam sama ocenić i posmakować tego wynalazku. Jednak przeczytałam skąd pochodzi, jak i z czego jest parzona..

Klucz to odpowiednie liście. 
Pomysłodawcy znaleźli rzadki gatunek zielonej herbaty w Japonii -a całą historię znajdziecie TU!



Liście Gyokuro mają najwięcej katechin, antyoksydantów, przeciwutleniaczy i to właśnie z nich parzona jest SOTI Natural. Są dość drogie (1200zł/kg), ale warte są swojej ceny. Zawierają 4 razy więcej właściwości od innych rodzajów liści. 
W parzeniu herbaty liczy się wszystko, w domowych warunkach nie mamy możliwości przygotować herbaty tak, aby nie straciła właściwości. 
Ważna jest temperatura, głębokość, naczynie, rodzaj wody i minerały w niej zawarte.
Metodę parzenia liści Gyokuro opracowywano przez 2 lata, dzięki czemu jedna buteleczka pomaga spalić kalorię, spowolnić proces starzenia się czy usunąć toksyny z organizmu. Pozytywnie wpływa na cerę, koncentrację, pomaga się zrelaksować, zapobiega odwodnieniu.
Tak samo jak woda jest bez kalorii, bez konserwantów, chemii, barwników i słodzików (aż nie chciało mi się w to na początku wierzyć). 

A gdy dostałam to cudo...

Pierwsze co zrobiłam.. odwróciłam butelkę i zaczęłam czytać skład i wartości odżywcze (czy faktycznie jest "sugar free" i bez kalorii jak pisze na etykiecie).. 



Mile się zaskoczyłam :)

Soti faktycznie nie zawiera kalorii, co jest ogromnym plusem. 

Skład: parzona zielona herbata

Z tyłu opakowania umieszczono krótką historię i recepturę. 

Kolor: typowo herbaciany, brudnawo-zielony.

Smak: początkowo dla mnie.. dziwny. Po kilku łykach się przyzwyczaiłam i smak zaczął mi w stu procentach odpowiadać. Smakuje jak zielona herbata, ale ma lekko inny posmak, który ciężko mi opisać. 

Więcej informacji: http://www.sotinatural.com/




TYLKO TERAZ!
PROMOCJA!
Jedna butelka w cenie 9zł zamiast 12 zł wpisując kod rabatowy: LATO

Zamów karton i ciesz się zdrowiem!



SZUKAJ RÓWNIEŻ W SKLEPACH STACJONARNYCH 

Dla czytelników z moich terenów czyli Podkarpacie/Bieszczady.
Krosno:
EuroGym
Empik
Rzeszów:
Empik
Makarun Rzeszów
Hotel Rzeszów
Drogeria Hebe
Dębica, Przemyśl, Jasło: 
Empik




6 komentarzy:

  1. Chętnie spróbowałabym smaku, czy jest dobra skoro jest taka zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba będzie spróbować zamiast kawy rano :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się to nawet całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń