czwartek, 8 października 2015

Amarantusowe batoniki z pestkami dyni


Przepraszam za przerwę. Wróciłam.





Składniki na 4 batony:
30g amarantusa ekspandowanego
30g otrębów żytnich lub przennych
1 łyżka pestek dyni
1 łyżka wiórek kokosowych
2 łyżki miodu
Kilka łyżek wody

Jeden baton ma: 
102kcal
B: 3,2g
T: 2,2g
W: 14,8g

Przygotowanie:
Wszystkie składniki wymieszać. Dodać tyle wody aby masa była lepka, ale nie za rzadka. Małą blaszkę wykładamy papierem do pieczenia. Wykładamy masę i pieczemy ok. 20-35min w 180 stopniach do momentu aż się zarumieni. Kroimy po przestygnięciu ostrym nożem. Ja zrobiłam to nożem z tego sklepu








Jesienne słodkości!

10 komentarzy:

  1. wyglądają pieknie, nie mogłam się doczekac przepisu jak na ig zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak takie zdrowe słodycze ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te batoniki! :) Zdrowe, w sam raz na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mozna czyms zastapic miod?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdrowe batoniki. Super przepis! Swietnie,ze wrocilas:-P. Pozdrwaiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne na jedzonko w locie, przetestuję! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amarantus jest tak mało doceniany, a przy wszystkich wypiekach nie zastąpiony, polecam też inne zdrowe przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. na drugie sniaddanie - idealne :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń