poniedziałek, 12 grudnia 2016

Owsiane pieczone gofry



Gofry z bitą śmietaną i owocami to smak i zapach lata. 
W tym mroźnym okresie albo czeka się już na święta albo marzy o wakacjach.
Moje myśli dziś wędrują do ciepłych zakątków. 
Marzy mi się plaża, słońce, piasek i przystojni włosi :> 
Jedyne co mi pozostaje aktualnie to uprzyjemnić sobie życie czymś co przypomina mi wakacje.
Gofry z poniższego przepisu są sycące i bardzo zdrowe. Jedynie dodatki nie są "fit" :)


Składniki na 12 "trójkącików":
250 g mąki owsianej
100 ml oleju rzepakowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
5 jajek
Ewentualnie coś do posłodzenia (u mnie dodatki były wystarczająco słodkie)

Przygotowanie:
Mąkę, olej i proszek miksujemy ze sobą. Białka ubijamy i przy pomocy szpatułki delikatnie mieszamy ze sobą. Przekładamy do silikonowej formy na gofry. Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni i pieczemy 11-12 min. Podajemy z ulubionymi dodatkami :)







7 komentarzy:

  1. Wyglądają cudownie, kolorowe jak dzieciństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takich gofrów musi być mocna gofrownica... Chyba muszę taką zakupić.
    https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia! Zamienię tylko olej rzepakowy na kokosowy i z pewnością wykorzystam przepis! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zdrową wersję wakacyjnego wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie gofry! <3 Cóż, mam nadzieję, że dostanę pod choinkę gofrownicę :D

    OdpowiedzUsuń